Scroll Top

Προεπισκόπηση Age of Wonders 4 - εύρος προοπτικής



Οι προγραμματιστές από το Friv2Online Studio πραγματοποίησαν μια ιδιωτική έκθεση του Age of Wonders 4, ένα νέο έργο στο δημοφιλές franchise που παραδοσιακά συνδυάζει στοιχεία στρατηγικής 4X με turn-based τακτικές μάχες. Πείτε εν συντομία ποιες λεπτομέρειες κοινοποιήθηκαν στον Τύπο.

Το Age of Wonders 4 θα κληρονομήσει το αυθεντικό στυλ των προηγούμενων παιχνιδιών του franchise και ταυτόχρονα θα ευχαριστήσει τους θαυμαστές με έναν τεράστιο αριθμό καινοτομιών, συμπεριλαμβανομένων λύσεων που είναι βασικά μοναδικές για το υβριδικό είδος της σειράς.

Έχουμε ακόμα κάποιο συμβιβασμό μεταξύ παιχνιδιών τύπου Civilization και παιχνιδιών τύπου HoMM, αλλά με πολύ περισσότερο χώρο για παιχνίδι, απίστευτη προσαρμογή φατριών και μηχανισμούς που μπορούν να ωθήσουν τους παίκτες να επαναλαμβάνουν επανειλημμένα.

Η βασική πλοκή του Age of Wonders 4 θα περιστρέφεται γύρω από έναν κόσμο στον οποίο εισβάλλει ένας εισβολέας, με τους παίκτες ελεύθερους να επιλέξουν να παίξουν ως Wizard Kings ή να υπερασπιστούν τη γη τους από εισβολείς ως θανάσιμος πρωταθλητής.

Σε μια ιδιωτική εκπομπή, τα Triumph Studios παρουσίασαν στους δημοσιογράφους μια σειρά από ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του νέου έργου, τα οποία είμαστε στην ευχάριστη θέση να μοιραστούμε μαζί σας:

Πριν από την έναρξη της συνεδρίας, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει πού θα εξελιχθούν τα γεγονότα του παιχνιδιού - στον κανονικό κόσμο του Atlas ή στον δικό του, δημιουργημένο κόσμο. Θα είναι επίσης διαθέσιμα σενάρια, τόσο για αρχάριους όσο και για προχωρημένους.
Αφού επιλέξει ένα βασίλειο, ο παίκτης θα έχει τη δυνατότητα να κάνει ρυθμίσεις, τα λεγόμενα "χαρακτηριστικά" του κόσμου: ποιο θα είναι το τοπίο και το κλίμα, τι θα αναπτυχθεί εκεί, ποια ζώα θα ζήσουν και ποιες φυλές κατοικούν σε αυτόν τον κόσμο. Επιπλέον, διατίθενται ειδικοί «τροποποιητές» για κόσμους που καθορίζουν ορισμένα χαρακτηριστικά για τον τοπικό πληθυσμό. Έτσι, με τον τροποποιητή «περιφρόνηση του κακού», οι ντόπιοι θα έχουν αρνητική στάση απέναντι στις κακές φατρίες.

«Είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι ορισμένοι από τους «τροποποιητές» μπορούν να έχουν πολύ μεγάλη επίδραση στο gameplay, καθιστώντας τη συνεδρία εξαιρετικά δύσκολη. Ειδικά αν δεν είστε ακόμη εξοικειωμένοι με όλες τις περιπλοκές του Age of Wonders 4», διευκρίνισαν οι προγραμματιστές.

Οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν μία από τις προεπιλεγμένες φατρίες ή να χρησιμοποιήσουν το νέο σύστημα για να δημιουργήσουν μια δική τους φατρία. Παραδοσιακά, υπάρχουν πολλά έθνη με πολιτισμό στο παιχνίδι. Μεταξύ των νέων, μπορεί κανείς να σημειώσει "άνθρωπους φρύνων" και "άνθρωπους αρουραίους" (η μετάφραση στην έκδοση κυκλοφορίας μπορεί να διαφέρει, - σημείωση του συγγραφέα).
Η δημιουργία της δικής σας φατρίας χωρίζεται σε πολλά βήματα. Το πρώτο βήμα είναι η επιλογή της φυσικής μορφής για τους μελλοντικούς θαλάμους και ο αρχηγός τους, με άλλα λόγια, η επιλογή εμφάνισης, φυλής. Για κάθε μορφή, υπάρχει ένα χαρακτηριστικό του σώματος και ένα χαρακτηριστικό του νου. Οι Ratmen, για παράδειγμα, έχουν γρήγορα αντανακλαστικά, ενώ τα Orc παίρνουν μπόνους στη δύναμη λόγω της ισχυρής σύστασής τους. Ο παίκτης μπορεί να επιλέξει τα δικά του χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα, προσδιορίστε ότι η φατρία σας χρησιμοποιεί λύκους ως ιππείς και είναι αρκετά ευκίνητη ώστε να μην υποστεί ποινές για πλευρικές επιθέσεις.

Το δεύτερο βήμα θα είναι η επιλογή του πολιτισμού για τη μελλοντική παράταξη. Εδώ, η εμφάνιση ορισμένων από τις μονάδες αποδεικνύεται ήδη ξεκάθαρα, λαμβάνοντας υπόψη τις ρυθμίσεις. Ας υποθέσουμε ότι αν επιλέξατε "Wolf Riders" στο προηγούμενο βήμα, θα δείτε ανιχνευτές και μια άλλη γρήγορη ομάδα να ιππεύουν ζώα. Η επιλογή της κουλτούρας θα καθορίσει τα αρχικά κτίρια που μπορείτε να χτίσετε, θα επιβάλει ορισμένα αποτελέσματα στους μαχητές σας και θα δώσει μια αύξηση σε κάθε τύπο πόρων. Έτσι, μια σκοτεινή κουλτούρα θα κάνει αυτόματα τη φατρία κακιά, που ειδικεύεται στην αποδυνάμωση των αντιπάλων και της αρχαίας γνώσης. Συνολικά, το παιχνίδι διαθέτει έξι πολιτισμούς: φεουδαρχικό, βάρβαρο, βιομηχανικό, υπέρτατο, μυστικιστικό και σκοτεινό, καθένα από τα οποία δίνει ορισμένα μπόνους και ποινές και αλλάζει επίσης την εμφάνιση των μονάδων φατριών.
«Το παιχνίδι έχει έναν τρελό αριθμό συνεργειών (εδώ ο προγραμματιστής εννοεί όλα τα είδη ρυθμίσεων που αφθονεί το σύστημα δημιουργίας φατριών στο Age of Wonders 4) που κατά κάποιο τρόπο θα λειτουργήσουν. Επομένως, ακόμη και οι αρχάριοι που δεν είναι καθόλου εξοικειωμένοι με το έργο μπορούν να δημιουργήσουν με ασφάλεια μια φατρία, απλά με βάση τη φαντασία τους », διευκρίνισαν οι προγραμματιστές του παιχνιδιού.

Το τρίτο βήμα για τη δημιουργία μιας φατρίας θα είναι η επιλογή των λεγόμενων «κοινωνικών χαρακτηριστικών» που μπορούν να προσθέσουν επιπλέον μπόνους στις μονάδες. Τα χαρακτηριστικά θα είναι το τελευταίο δομικό στοιχείο της ιδεολογίας της παράταξής σας. Υπάρχει μία συνάφεια για καθένα από αυτά και δίνονται αρκετές ακόμη μονάδες συνάφειας για την επιλογή μιας κουλτούρας. Καθώς η φατρία αναπτύσσεται, οι παίκτες που βασίζονται στη συγγένεια θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε νέες μαγικές δυνάμεις και χαρακτηριστικά πολιτισμού.
Αφού περάσουν τα παραπάνω βήματα, οι παίκτες επιλέγουν τον πρώτο τους μαγικό τόμο. Συνολικά, υπάρχουν 54 μαγικοί τόμοι στο Age of Wonders 4, που διανέμονται ανά σκοπευτήρια. Σύμφωνα με τον igrodelov, αυτό είναι κάτι σαν ένα δέντρο τεχνολογίας φατριών, διάσπαρτο στα βιβλία. Υπάρχουν τόμοι που σχετίζονται με ένα από τα στοιχεία των στοιχείων, όγκοι νεκρομαντείας, επίκλησης και ούτω καθεξής.

Στο επόμενο στάδιο, ο παίκτης αποφασίζει αν θα είναι θανάσιμος πρωταθλητής ή ένας μάγος-βασιλιάς. Οι πρωταθλητές λαμβάνουν μπόνους στις πόλεις και τη διπλωματία, τα κτίριά τους φέρνουν πρόσθετο εισόδημα. Οι εισβολείς, επί του ο

6f79e6fa1c7d05718f4d45f4e65140b0